luni, 21 noiembrie 2011

Lupul si iepurasul

Lupului ii era teribil de foame si, mergand prin padure pune mana pe iepuras.
- Gata, fa-ti rugaciunea ca te mananc!
- Aaaaaa, pai nu se poate asa, hodoronc-tronc. Tu n-ai auzit de Conventia de la Geneva? De ultima dorinta? Trebuie sa-mi indeplinesti o ultima dorinta!
- Bine, ma, iepurasule . . . dar hai, zi repede ca lesin de foame!
- Vreau sa dansez!
- Danseaza!
- Pai n-am muzica !
- Frate, ma lasi? Daca dansezi, bine! Daca nu, te-am halit.
- Bate macar din palme ritmul, ca sa pot dansa, zise iepurasul.

Lupul incepe sa bata din palme, cu un sictir imens si priveste la iepuras care face "doi pasi la stanga binisor si altii doi la dreapta lor" apoi face iute 20.000 de pasi si dispare de langa lup. Lupul, batand in continuare ritmul zice:
- S-a dus in p*&da ma'sii ! Dar pe cuvantul meu, daca am vazut vreodata o coregrafie mai proasta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Comentariile jignitoare și atacurile la persoană vor fi șterse.